poniedziałek, 4 listopada 2013

Dlaczego warto myśleć pozytywnie ?

Na You Tubie wpadł mi w oko przyjemny i bardzo motywujący film, bardzo mi się spodobał, super pobudził mnie do pracy którą musiałem wykonać.




Wspieranie pozytywnych emocji jest super sprawą, gorzej z negatywnymi. Staram się unikać bezwartościowych rzeczy, które obniżają mi nastrój lub budzą nieprzyjemne negatywne skojarzenia.



Szczególnie jest bardzo ważne, nie wspieranie użalania się nad sobą lub co jeszcze gorsze stymulowanie zazdrości poprzez porównywanie się do innych i rozważań typu - on ma, a ja nie mam to niesprawiedliwe.


Wielu ludzi w moim otoczeniu bardzo dużo narzeka na prace, rodzinę, pogodę ogólnie na wszystko, ma taki typ osobowości, niestety czasem mi się też to udziela, nie cierpię tego. Niestety z niektórymi ludźmi musimy przebywać czy tego chcemy czy nie.



Nikt z nas nie jest wolny od zazdrości, narzekania i pesymistycznego patrzenia na życie, ale warto z tym walczyć, szczególnie z negatywnym i pesymistycznym myśleniem, bo nie jest to konstruktywne i niczemu nie służy.



Jest bardzo wielu ciekawych i fajnych ludzi, którzy myślą optymistycznie, przebywanie w ich towarzystwie jest bardzo przyjemne i niezwykle motywujące do działania, przynajmniej dla mnie. Myślę że warto stać się takim człowiekiem nie tylko dla siebie, ale także dla innych. 


Ktoś powie, że to niełatwe, gdy na głowie ma się tyle spraw do załatwienia, oczywiście potwierdzę, jasne że nie jest to łatwe, ale warto zacząć myśleć pozytywnie i optymistycznie,  Życie optymisty jest o wiele przyjemniejsze.


Następnym razem, gdy najdzie mnie ochota na negatywne i destrukcyjne rozmyślania, włączę sobie ponownie ten film i się uśmiechnę, a co mi tam uśmiech nic nie kosztuje, a zyski z niego przeogromne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz