sobota, 11 stycznia 2014

Ranking księgarni internetowych - podsumowanie roku 2013

Niestety ze względu na coraz mniej miejsca na książki na półkach,  powoli przechodzę na czytanie ebooków, zamiast tradycyjnej papierowej książki, boleje nad tym bardzo, ale cóż wszystko się zmienia, trzeba iść z duchem czasu.
Kupiłem już ponad 50 ebooków w różnych księgarniach internetowych, dlatego pokuszę się o skromny ranking księgarni w których kupowałem.

Ranking księgarni internetowych 2013
www.publicdomainpictures.net/ Peter Griffn


  1. miejsce - Woblink - dużo ciekawej literatury, częste promocje to plusy, z minusów to nie podoba mi się ich strona internetowa, uważam ją za mało funkcjonalną, serwis szybko odpowiada na maile, ale nie rozwiązali mojego problemu. najlepiej ze wszystkich przetestowany przeze mnie serwis
  2. miejsce - ebookpoint - dużo ciekawych pozycji niedostępnych nigdzie indziej, szczególnie z informatyki i szeroko rozumianego biznesu, ciekawe promocje szczególnie na początku roku, chociaż wtedy padają im serwery bo jest takie zainteresowanie zakupami książek, ceny są wtedy bardzo atrakcyjne szczególnie 9,90 moja ulubiona. Możliwość uzyskania stałego rabatu za ilość kupionych książek.
  3. miejsce - Virtualo - wygrał z Publio tym że można uzyskać u nich dodatkowy rabat kupując w promocji punkty, sumujące się z innymi promocjami, podoba mi się to.
  4. miejsce - Publio - solidna, ciekawe promocje
  5. miejsce - Nexto - chyba najmniej ciekawych promocji, bardziej nastawiają się chyba na prenumeratę prasy, mają punktowy system lojalnościowy
  6. miejsce - Złote Mysli - słabe pozycje, głownie o niczym, ale czasami zdarzy się tam jakiś ciekawy rodzynek
Jeżeli masz jakieś uwagi do rankingu napisz swój komentarz.

2 komentarze:

  1. Przyjdzie Amazon wszystko wyrówna, już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurencja jest dobra dla konsumenta, ale byłbym ostrożny z tym wyrównywaniem, bo może się z tego zrobić monopol i wtedy będziemy płacić 2 razy drożej.

    OdpowiedzUsuń