piątek, 3 stycznia 2014

Spróbuj czegoś nowego przez okrągłe 30 dni.

W ramach szukania inspiracji do wytrwania w złożonych sobie postanowieniach noworocznych wynalazłem ten ciekawy materiał Matta Cuttsa o próbowaniu nowych rzeczy i testowaniu ich przez 30 dni.
Jest to najkrótszy wykład jaki widziałem na TED, ale chyba jeden z najbardziej do mnie przemawiających. Może dlatego, tak bardzo on do mnie przemawia ze jest początek roku, sprzyjający postanowieniom noworocznym i próbuje się wewnętrznie przekonać do ambitnych celów jakie sobie postawiłem w 2014 roku.



Zmienić swoje podejście do celów rocznych z traktowania ich jako jakiejś kary, na rzecz myślenia o nich w kategoriach zabawy i przyjemności. Na pewno nie jest to łatwe, ale myślę że warte systematycznego próbowania.

Może tak jak Matt zaleca spróbujmy małymi kroczkami, które nas tak bardzo nie przerażają i uczynią każdą zmianę nawet najbardziej radykalną znośniejszą do przełknięcia.Ewolucja a nie rewolucja jest dobrym sposobem na sukces w zmianie złych nawyków.

Naprawdę bardzo inspirujące 3 minuty i 27 sekund.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz