czwartek, 6 lutego 2014

"Elementarz Inwestora" projekt który warto poznać.

Parę dni temu zachwalałem bloga "Jak oszczędzać pieniądze", czytając artykuły z tego bloga i słuchając podcastów, jestem pod jeszcze większym wrażeniem niż na początku, gdy poraz pierwszy trafiłem na niego. Szczególnie super podoba mi się akcja którą prowadzi Michał Szafrański z innym blogerem Zbyszkiem Papińskim z APP Funds pod nazwą "Elementarz Inwestora" artykuły z tej akcji i podcasty są naprawdę świetnie.


Z zaskoczeniem stwierdziłem że skłoniły mnie one do bardziej krytycznego spojrzenia na kwestie oszczędności  i inwestowania i o ile myślałem, że mam w tym jakieś doświadczenie to tak naprawdę moja wiedza jest bardzo teoretyczna i skażona tym co podają tak zwane gadające mądre głowy.

Byłem bardzo sceptyczny co do wartości wiedzy znajdujących się na blogach o tematyce finansowej, traktując je, tylko jako formę sprzedaży różnych produktów finansowych zaczynając od kont, a kończąc na złocie, ale odkąd piszę tego bloga i staram się wyszukiwać ciekawe strony o bardzo pożytecznej wiedzy, coraz więcej udaje mi się odnaleźć stron w których informacje zawarte to nie tylko bełkot i reklama.

Szkoda, że dopiero teraz poznałem bliżej blog APP Funds, gdybym czytał go wcześniej  nie wątpliwie uchroniłbym się przed wieloma stratami, które poniosłem inwestując w różne dziwne rzeczy polecane mi przez tzw "doradców finansowych" ale cóż jak mówią nauka kosztuje.

Z wielką przyjemnością będę śledził blogi "Jak oszczędzać pieniądze" Michała Szafrańskiego i APP Funds Zbyszka Papińskiego bo naprawdę warto. Szczególnie polecam ich projekt "Elementarz inwestora" myślę, że wiele z niego będzie się można nauczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz