czwartek, 30 stycznia 2014

Duolingo aplikacja na androida skuteczne wsparcie nauki języka angielskiego

Darmowy kurs języka angielskiego o którym pisałem wcześniej rozwija się, właśnie pojawiła się spolonizowana wersja aplikacji Duolingo na Androida. Zainstalowałem i działa. Warto przetestować. Mimo że to wersja beta, nie zauważyłem zbyt wielu błędów, twórcy się postarali, z niecierpliwością czekam na inne języki.

Kurs mi się podoba dzięki zastosowaniu min. elementów grywalizacji. Można utrzymać dzięki temu wysoka motywacje do nauki, a dodatkowe codzienne  maile z dodatkowymi zachętami do nauki też wspierają naszą wolę do nauki angielskiego.

Mam nadzieje że będzie to pierwszy kurs języka, który skończę :).

Naprawdę warto spróbować. Szczerze zachęcam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz