środa, 22 stycznia 2014

Jak oszczędzać pieniądze - mój faworyt na tytuł bloga 2013 roku

W internecie można przeczytać zobaczyć usłyszeć wiele ciekawych i pożytecznych rzeczy, niestety więcej, a może nie więcej, a łatwiej znaleźć można dużo różnego śmiecia. O śmieciowych informacjach nie warto czytać, warto za to wyróżniać, dobre strony, serwisy i blogi.

Przy planowaniu budżetu domowego na rok 2014, pomyślałem sobie, że warto poszukać jakiś dodatkowych nowych informacji jak inni radzą sobie z wydawaniem i oszczędzaniem pieniędzy i może poszukać nowych pomysłów i ciekawej inspiracji, dzięki której parę złotych wpadnie lub zostanie zaoszczędzonych.

Szukałem, szukałem i pośród dziesiątków blogów których jedynym celem była reklama, a informacji merytorycznych było tam jak na lekarstwo, znalazłem jeden blog który bardzo mocno przykuł moją uwagę.
Jest to blog Jak oszczędzać pieniądze? Znalazłem tam bardzo dużo ciekawej wiedzy i pomysłów dzięki którym mogę zaoszczędzić parę złotych. Tylu pożytecznych informacji w jednym miejscu nie znalazłem nigdzie. Naprawdę wielki szacunek dla autora.

Jedyną wadą wg mojej skromnej opinii jest to, że niektóre posty Michała (imię twórcy bloga Jak oszczędzać pieniądze) jest długość postów, chociaż jeżeli mam być wobec siebie szczery to nie jest to wada, a zaleta bo czytanie takiego długiego posta wymaga większej dozy koncentracji i czasu i dzięki temu jest większe prawdopodobieństwo ze coś w głowie mi zostanie, a to duża korzyść dla mnie.

Naprawdę super blog, każdy kto chce poznać tajniki  oszczędzania powinien tam regularnie zaglądać. Moje skromne odkrycie początku roku. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz