Aplikacji tego typu są dziesiątki, a może i setki, zaczynając od najbardziej znanych typu Outlook lub googlowy kalendarz, dołączony do Gmaila po mniej znane aplikacje znajdujące w Google Play lub na innych stronach z oprogramowaniem.
Wybór jest trudny i bez szczegółowych kryteriów wyboru, niemożliwy do wykonania. Zadałem więc sobie na początek pytanie:
Czego oczekuje od aplikacji, którą wykorzystam do zarządzania czasem ?
a oto odpowiedzi wg hierarchii ważności:
- Prostoty - najważniejsze kryterium, zbyt skomplikowane oprogramowanie typu Outlook odpada na przedbiegach
- Dostępności na każdym urządzeniu które posiadam, telefon, komputer stacjonarny, laptop
- Stabilności bezawaryjności
- Automatyzacji czynności powtarzających się, nienawidzę małpiej roboty
Cztery kryteria które pozwoliły mi zawęzić wybór dość znacznie, obecnie testuje następujące aplikacje:
- Wunderlist
- Nozbe
- Remember The MIlk
- Evernote
- oczywiście nie może zabraknąć Google kalendarza
- Google Keep
Czy wybiorę coś z tego nie wiem, mam dwóch faworytów, ale czas pokaże, co mi bardziej przypadnie do gustu, na pewno czas poświęcony na poszukiwania programu do zarządzania czasem, nie jest stracony znalazłem masę ciekawych materiałów o czasie, prokrastynacji (zwlekaniu), zarządzania projektami, które mnie zainteresowały, ale o tym napiszę w innych postach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz